Friday, September 20, 2013

Mød Don Powell i Danmark/Meet Don Powell in Denmark

Dansk:
Jeg har den glæde at kunne fortælle jer, at Don og jeg holder et lille foredrag på Musikbiblioteket i den gamle banegård, Østre Stationsvej 33, 5000 Odense C., tirsdag den 22. oktober kl. 19.

Jeg snakker lidt om min biografi "Look Wot I Dun", som jeg har skrevet om Don, og som udkommer på det engelske Omnibus Press forlag den 14. oktober, og Don taler om sit liv. Herefter vil der blive mulighed for at stille spørgsmål.

Arrangementet varer ca. 1½ time, det er gratis - og så er der mulighed for at købe øl og vand i pausen!

P.S. Vi kan desværre ikke sælge biografien på Musikbiblioteket, men hvis I allerede har bestilt den via Amazon.co.uk, så tag den med, og vi signerer den!


English:
Now you can meet Don Powell and me in my hometown Odense in Denmark, namely in the Music Library, Oestre Stationsvej 33, 5000 Odense C., Tuesday the 22nd of October at 7 p.m.

Here I'll talk a bit about the biography "Look Wot I Dun" that I wrote about Don and Don is going to talk about his life. You'll be able to ask us questions afterwards. There is no admission fee.

The event is going to last about 1½ hours incl. a short intermission where you'll be able to buy soft drinks and beer, and although we won't be able to sell the biography at the Music Library, we'll be happy to sign it, if you bring it along. You can already pre-order copies at Amazon.co.uk.

No comments:

Post a Comment